V kolikor potrebujete dodatne informacije nas kontaktirajte. Za vas smo dosegljivi od 8.00-14.00 ure na kontaktih:

E-pošta: lapis.etno@gmail.com

Telefon: 05/384-81-23

Telefonski klici se vam obračunajo po tarifi vašega operaterja za klice v omrežje Telekom.

_______________________________________________________________________________

Splošne pogoje poslovanja v celotnem besedilu preberite TUKAJ

POSTOPEK NAKUPA

 

  1. IZBIRA IZDELKA

Za brskanje po spletni trgovini ne potrebujete nobene posebne naprave.

 

1.1  najprej poiščete želeno kategorijo s klikom na zavihek PRODUKTI: npr NAKIT S POLDRAGIMI KAMNI

1.2  izberete ožjo podkategorijo izdelkov: npr: AMETIST

1.3  Podrobneje vse izberete s klikom na želeno obliko izdelka, npr OGRLICE/Obeski/ Uhani….

1.4  izdelke si lahko razvrstite tudi po želenem filtru: po datumu, ceni, imenu in jih pregledujete po želji

1.5  Ko najdete pravi izdelek, kliknete na gumb V košarico, ki se nahaja pod izdelkom. Preusmejeni boste na korak, kjer je prikazana vsebina vaše nakupovalne košarice, tore že izbraih izdelkov

 

       2. UREJANJE VSEBINE NAKUPOVALNE KOŠARICE – SPREMINJANJE KOLIČIN, ODSTRANJEVANJE IZDELKOV

V košarici se vam izpiše seznam izbranih izdelkov, z njihovimi cenami in tudi končnimi podatki za plačilo 

2.1 spreminjanje naročenih količin:

Količino izbranega artikla, ki jo želite spremeniti, dodajate ali odvzemate s kliki na ikone +/- na desni strani izdelka.                                                   

2.2 brisanje izdelkov iz košarice

Enostavno kliknete na križec X na levi strani izdelka in ta se bo zbrisal 

2.3 Pod seznamom izdelkov se vam bodo prikazali trije gumbi za urejanje košarice, ki pomenijo nasednje možnosti:

NADALJUJTE Z NAKUPOM: ta gumb izberete, če želite na spletni strani izbrati še kak artikel. Preusmerilo vas bo na glavno stran

IZPRAZNI NAKUPOVALNO KOŠARICO: s tem gumbom izbrišete iz košarice vse artikle. Preusmeren boste na stran z obvestilom, kjer najdete še povezavo za nadaljne brskanje.

POSODOBI NAKUPOVALNO KOŠARICO, pa uporabite, če ste med naročilom karkoli spremenili

 2.4 vpis posebnih KOD za popuste, kuponov.

Na desni strani košarice kliknete gumb KODA ZA POPUST, vpišete podatke in kliknete še na gumb Uporabi kupon, ki ga potem sistem takoj izračuna.

 

      3. ZAKLJUČEK NAKUPA

Ko ste uredili vse artikle in kupone, kliknete desno spodaj gumb: NADALJUJ NA ZAKLJUČEK NAKUPA. S klikom na ta gumb se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja podjetja.

3.1 Vpišete vaše podatke v okenca

3.2 Lahko si ustvarite tudi vaš uporabniški račun (glej še točko spodaj), vpišete geslo zanj in potrdite

3.3 Če želite dostavo na drug naslov, označite še kljukico zraven možnosti (spodaj pod okenci): Pošlji na različne naslove. Odprejo se va dodatna okenca za vpis  podatkov.

3.4 Izberete način dostave: Pošta/Osebni prevzem

3.5 izberete način plačila: po povzetju/ po predračunu/ kreditna kartica

3.6 potrdite s klikom, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja

3.7 v okence VAŠ KOMENTAR: vpišete še vaše dodatne želje in opombe, ki naj jih upoštevamo 

3.8 Posodabljanje košarice v tem koraku je možno s klikom na povezavo na spodnji desni strani, pod okencem za komentar, vpišete lahko še podatke če imate kak kupon (gumb Uporabi kupon) 

3.9 Vaše naročilo bo oddano s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO

3.10 Preusmeri vas na stran kjer dobite podatek o številki vašega naročila

 

       4. UPORABNIŠKI PROFIL

Preko uporabniškega profila bste lahko sledili trenutnim naročilom in arhivu vaših naročil, ter spreminjali vaše podatke. Za naročilo ni potrebna registracija ampak lahko le vpišete svoje podatke v dotičnem koraku nakupa.

Uporabniški profil si ustvarite s klikom na gumb MOJ RAČUN, na strani desno zgoraj

 

      5. OBDELAVA NAROČILA

Plačilo po povzetju/Plačilo s kreditno kartico ali Pay-pal: Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu na vaš e-naslov

Ko bo pošiljka odremljena boste na vaš e-naslo prejeli Sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.

Plačilo po predračunu:

Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu na vaš e-naslov

Pošljemo vam podatke za plačilo in bančne podatke na vaš e naslov. Po prejemu nakazila, odpremimo pošiljko. Ko bo pošiljka odremljena boste na vaš e-naslo prejeli Sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.