POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LAPIS (LAPIS-BUTIK.SI)

Kobarid, 21.9.2015

Splošni pogoji spletne trgovine lapis-etno.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
S spletno trgovino lapis-butik.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Lapis butik d.o.o., Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid, matična številka: 6856225000, davčna številka: SI 47689862, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Lapis butik).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine lapis-butik.si pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med Lapis butikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

S spletno trgovino lapis-butik.si upravlja podjetje LAPIS BUTIK D.O.O. kot ponudnik storitev e-poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino lapis-butik.si obiskovalec pridobi uporabniško ime (ki je enako naslovu vnesene elektronske pošte) ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine lapis-butik.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in   kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje): Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PODATKI O PODJETJU

Kontaktni podatki:

LAPIS BUTIK, izdelava, uvoz in prodaja nakita, mineralov in fosilov d.o.o.

Naslov podjetja: Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid

Telefonska številka: 05 38 48 123 (Strošek klica se vam obračuna po ceniku vašega operaterja za klice v omrežje Telekom.)

Spletna stran: www.lapis-butik.si

E-mail naslov: lapis.etno@gmail.com

Podatki o podjetju:

Ime podjetja: LAPIS BUTIK, izdelava, uvoz in prodaja nakita, mineralov in fosilov d.o.o.

lapis.etno@siol.net (Elektronska pošta)

Matična številka:6856225000

Davčna številka**: SI 47689862

Zavezanci za DDV: DA

Transakcijski račun: IBAN SI56 0475 3000 2493 580 NOVA KBM d.d.

Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.

Datum vpisa v sodni register: 29.05.2015

Sodni registrski organ: Okrožno sodišče Nova Gorica

Sklep o vpisu ustanovitve subjekta Srg2015/22885

Osnovni kapital: 7.500,00 EUR

Ustanovitelji: Tonkli Miroslav

ARTIKLI IZ PONUDBE

 Ponudba artiklov na spletni trgovini lapis obsega nakit in pester darilni program. Izdelki so na voljo do razprodaje zalog. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine lapis-butik.si spreminja hitro in pogosto.

Na vse artikle, ki so naše izdelave (nakit iz poldragih kamnov: uhani, zapestnice, ogrlice,…) nudimo tudi poprodajne storitve, prilagoditev artikla po željah stranke ali pa vam izdelamo nakit po naročilu.

NAČINI PLAČILA IN CENE

Spletna trgovina lapis-butik.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun  upravitelja spletne trgovine lapis-butik.si – LAPIS BUTIK  d.o.o.  po ponudbi/predračunu
  • plačilo z karticami ( Visa, MasterCard…)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

CENE

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene za izdelke po naročilu, vsebujejo DDV in so dogovorjene še pred izdelavo nakita.

Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na spodnji povezavi:
VKLOPI RAZUM – ZAHTEVAJ RAČUN! 

PRAVILA NAGRADNIH IGER

 Opredelitev pojmov

 Organizator nagradne igre je družba: LAPIS BUTIK d.o.o. Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid.

Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri?

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo   biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri!

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje.

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca!

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: Ime in priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko. Vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban. Iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih   podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado. Se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili   pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za   namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre.   Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh   morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

POSTOPEK NAKUPA

1. IZBIRA IZDELKA

Za brskanje po spletni trgovini ne potrebujete nobene posebne naprave.

1-1  najprej poiščete želeno kategorijo s klikom na zavihek PRODUKTI: npr. NAKIT S POLDRAGIMI KAMNI

1-2  izberete ožjo podkategorijo izdelkov: npr.: AMETIST

1-3  Podrobneje vse izberete s klikom na želeno obliko izdelka, npr. OGRLICE/Obeski/ Uhani….

1-4  izdelke si lahko razvrstite tudi po želenem filtru: po datumu, ceni, imenu in jih pregledujete po želji

1-5  Ko najdete pravi izdelek, kliknete na gumb V košarico, ki se nahaja pod izdelkom. Preusmerjeni boste na korak, kjer je prikazana vsebina vaše nakupovalne košarice, torej že izbranih izdelkov

2. UREJANJE VSEBINE NAKUPOVALNE KOŠARICE – SPREMINJANJE KOLIČIN, ODSTRANJEVANJE IZDELKOV

V košarici se vam izpiše seznam izbranih izdelkov, z njihovimi cenami in tudi končnimi podatki za plačilo

2-1 spreminjanje naročenih količin:

Količino izbranega artikla, ki jo želite spremeniti, dodajate ali odvzemate s kliki na ikone +/-  na desni strani izdelka. Sistem vas bo sproti opozarjal koliko izdelkov je na zalogi

 2-2 brisanje izdelkov iz košarice

Enostavno kliknete na križec X na levi strani izdelka in ta se bo zbrisal

2-3 Pod seznamom izdelkov se vam bodo prikazali trije gumbi za urejanje košarice, ki pomenijo naslednje možnosti:

NADALJUJTE Z NAKUPOM: ta gumb izberete, če želite na spletni strani izbrati še kak artikel. Preusmerilo vas bo na glavno stran

IZPRAZNI NAKUPOVALNO KOŠARICO: s tem gumbom izbrišete iz košarice vse artikle. Preusmerjen boste na stran z obvestilom, kjer najdete še povezavo za nadaljnje brskanje

POSODOBI NAKUPOVALNO KOŠARICO: pa uporabite, če ste med naročilom karkoli spremenili

2-4 vpis posebnih KOD za popuste, kuponov.

Na desni strani košarice kliknete gumb KODA ZA POPUST, vpišete podatke in kliknete še na gumb Uporabi kupon, ki ga potem sistem takoj izračuna.

3. ZAKLJUČEK NAKUPA

Ko ste uredili vse artikle in kupone, kliknete desno spodaj gumb: NADALJUJ NA ZAKLJUČEK NAKUPA. S klikom na ta gumb se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja podjetja.

3-1 Vpišete vaše podatke v okenca

3-2 Lahko si ustvarite tudi vaš uporabniški račun (glej še točko spodaj), vpišete geslo zanj in potrdite

3-3 Če želite dostavo na drug naslov, označite še kljukico zraven možnosti (spodaj pod okenci): Pošlji na različne naslove. Odprejo se vam dodatna okenca za vpis  podatkov.

3-4 Izberete način dostave: Pošta/Osebni prevzem

3-5 izberete način plačila: po povzetju / po predračunu / kreditna kartica

3-6 če ste prebrali splošne pogoje poslovanja in se strinjate z njimi, s klikom potrdite, da se strinjate z njimi

3-7 v okence OPOMBA vpišete še vaše dodatne želje in opombe, ki naj jih upoštevamo

3-8 Posodabljanje košarice v tem koraku je možno s klikom na povezavo na spodnji desni strani, pod okencem za komentar, v primeru da imate kupon ga lahko vnesete kupon (gumb Uporabi kupon)

3-9 Vaše naročilo bo oddano s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO

3-10 Preusmeri vas na stran kjer dobite podatek o številki vašega naročila

4. UPORABNIŠKI PROFIL

Preko uporabniškega profila boste lahko sledili trenutnim naročilom in arhivu vaših naročil, ter spreminjali vaše podatke. Za naročilo ni potrebna registracija ampak lahko le vpišete svoje podatke v dotičnem koraku nakupa.

Uporabniški profil si ustvarite s klikom na gumb MOJ RAČUN, na strani desno zgoraj

5. OBDELAVA NAROČILA

 Plačilo po povzetju/Plačilo s kreditno kartico: Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu na vaš e-naslov

Ko bo pošiljka odpremljena boste na vaš e-naslov prejeli Sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.

Plačilo po predračunu:

Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu ter bančne podatke za nakazilo na vaš e-naslov.

Po prejemu nakazila odpremimo pošiljko. Ko bo pošiljka odpremljena boste na vaš e-naslov prejeli sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov lapis.etno@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

6. DOSTAVA

Čas dostave

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v roku dveh delovnih dni.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Čas dostave je odvisen od dostavne službe. Običajno traja 1 do 2 delovna dneva, da je pošiljka dostavljena.

Strošek dostave

Cena oz. strošek pošiljanja za nakupe v vrednosti do 30,00€ je 4,37€. Za nakupe, katerih vrednost je višja od 30,00€, je poštnina brezplačna.

Glede na to, da je v postopku nakupa možnost sprejemati dodatna naročila po želji stranke (v okno opombe). Se lahko z naknadnim dodajanjem artiklov k istemu naročilu iz nakupa, spremeni skupna vrednost za plačilo izdelkov, kar lahko vpliva na obračun stroška poštnin. O vseh morebitnih spremembah stroškov prevoza in dostave ter končnem znesku za plačilo, je stranka pisno ali po telefonu obveščena po zaključku nakupa preko spletne trgovine lapis-butik.d.o.o.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine lapis-butik.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je   odgovoren tudi uporabnik sam. In sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati   naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik   tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Lapis butik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Lapis butik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Lapis butik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Lapis butik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Lapis butik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Lapis butik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Lapis butik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Lapis butik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN SPORI 

Odgovornosti ponudnika, reklamacije in zahteve za skladnost blaga 

Ponudnik spoštuje določbe glede jamstva za skladnost blaga po veljavnem Zakonu o varstvu potrošnikov (od 71. do 78. člena ZVPot-1):

Trudimo se, da vam zagotavljamo kvalitetne izdelke, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne takšen kot bi moral biti, vam lahko pomagamo. Neskladnost blaga lahko uveljavljate, če menite, da izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Kdaj gre za neskladnost blaga?
Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste oziroma navedbami na samem artiklu. Ponudnik je dolžan preverbo / popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga (rok se lahko podaljša za 15 dodatnih dni), v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. V kolikor artikla v centralnem skladišču ni na zalogi, sledi vračilo kupnine.

Uveljavljanje neskladnosti blaga pri prodajalcu
Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.
Pri Lapis butiku Vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju neskladnosti blaga pri prodajalcu..
Izdelek pri katerem želite uveljavljati neskladnosti blaga pri prodajalcu lahko prinesete ali pošljete v naše skladišče .
Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).
Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.
Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

– Izpolnite formular za uveljavljanje neskladnosti blaga. V formularju podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom

– Artikel pošljite po pošti. O nadaljnjem postopku reklamacije boste obveščeni s strani reklamacijskega oddelka.

– Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Artikle pošljite na naslov:
Lapis butik d.o.o.
Ulica Sergeja Mašera 54
5222 Kobarid

Svetujemo Vam, da artikel, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost artikla.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe rok 14 dni prične veljati 1 dan po prevzemu artikla. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju z izpolnjenim obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere izhaja odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na lapis-butik račun.

Štetje odstopnega roka 

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko:
1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova lapis.etno@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Obveščanje potrošnikov po Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

LAPIS BUTIK D.O.O. kot spletni ponudnik izdelkov na spletni trgovini lapis-butik.si ne priznava nobenega izvajalca IPRS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z navedenim zakonom. Morebitna nesoglasja ali spore, nastale glede tolmačenja ali izvajanja “Splošnih pogojev”, stranki rešujeta sporazumno. Več o izvensodnem reševanju sporov lahko preberete na spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL