POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LAPIS (LAPIS-BUTIK.SI)
Kobarid, 21.9.2015
Splošni pogoji spletne trgovine lapis-butik.si so v skladu z /na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino lapis-butik.si upravlja podjetje LAPIS BUTIK D.O.O. kot ponudnik storitev e-poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino lapis-butik.si obiskovalec pridobi uporabniško ime (ki je enako naslovu vnesene elektronske pošte) ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine lapis-butik.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje): Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
PODATKI O PODJETJU
Kontaktni podatki:
LAPIS BUTIK, izdelava, uvoz in prodaja nakita, mineralov in fosilov d.o.o.
Naslov podjetja:Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid
Telefonska številka: 05 38 48 123 (Strošek klica se vam obračuna po ceniku vašega operaterja za klice v omrežje Telekom.)
Spletna stran: www.lapis-butik.si
E-mail naslov: lapis.etno@gmail.com
Podatki o podjetju:
Ime podjetja: LAPIS BUTIK, izdelava, uvoz in prodaja nakita, mineralov in fosilov d.o.o.
lapis.etno@siol.net (Elektronska pošta)
Matična številka:6856225000
Davčna številka**: SI 47689862
Zavezanci za DDV: DA
Transakcijski račun:IBAN SI56 0475 3000 2493 580 NOVA KBM d.d.
Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
Datum vpisa v sodni register: 29.05.2015
Sodni registrski organ: Okrožno sodišče Nova Gorica
Sklep o vpisu ustanovitve subjekta Srg2015/22885
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
ustanovitelji: Tonkli Miroslav
ARTIKLI IZ PONUDBE
Ponudba artiklov na spletni trgovini lapis obsega nakit in pester darilni program. Izdelki so na voljo do razprodaje zalog. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine lapis-butik.si spreminja hitro in pogosto.
Na vse artikle, ki so naše izdelave (nakit iz poldragih kamnov: uhani, zapestice, ogrlice,…) nudimo tudi poprodajne storitve, prilagoditev artikla po željah stranke ali pa vam izdelamo nakit po naročilu.
NAČINI PLAČILA IN CENE
Spletna trgovina lapis-butik.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine lapis-butik.si – LAPIS BUTIK d.o.o. po ponudbi/predračunu
- plačilo z karticami ( Visa, MasterCard…)
- Pay-pal
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene za izdelke po naročilu, vsebujejo DDV in so dogovorjene še pred izdelavo nakita.
Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na spodnji povezavi:
VKLOPI RAZUM – ZAHTEVAJ RAČUN!
Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je družba: LAPIS BUTIK d.o.o. Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid.
Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri?
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri!
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje.
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca!
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: Ime in priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko. Vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban. Iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado. Se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagrdne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
POSTOPEK NAKUPA
1. IZBIRA IZDELKA
Za brskanje po spletni trgovini ne potrebujete nobene posebne naprave.
1-1 najprej poiščete želeno kategorijo s klikom na zavihek PRODUKTI: npr NAKIT S POLDRAGIMI KAMNI
1-2 izberete ožjo podkategorijo izdelkov: npr: AMETIST
1-3 Podrobneje vse izberete s klikom na želeno obliko izdelka, npr OGRLICE/Obeski/ Uhani….
1-4 izdelke si lahko razvrstite tudi po želenem filtru: po datumu, ceni, imenu in jih pregledujete po želji
1-5 Ko najdete pravi izdelek, kliknete na gumb V košarico, ki se nahaja pod izdelkom. Preusmejeni boste na korak, kjer je prikazana vsebina vaše nakupovalne košarice, tore že izbraih izdelkov
2. UREJANJE VSEBINE NAKUPOVALNE KOŠARICE – SPREMINJANJE KOLIČIN, ODSTRANJEVANJE IZDELKOV
V košarici se vam izpiše seznam izbranih izdelkov, z njihovimi cenami in tudi končnimi podatki za plačilo
2-1 spreminjanje naročenih količin:
Količino izbranega artikla, ki jo želite spremeniti, dodajate ali odvzemate s kliki na ikone +/- na desni strani izdelka. Sistem vas bo sproti opozarjal koliko izdelkov je na zalogi
2-2 brisanje izdelkov iz košarice
Enostavno kliknete na križec X na levi strani izdelka in ta se bo zbrisal
2-3 Pod seznamom izdelkov se vam bodo prikazali trije gumbi za urejanje košarice, ki pomenijo nasednje možnosti:
NADALJUJTE Z NAKUPOM: ta gumb izberete, če želite na spletni strani izbrati še kak artikel. Preusmerilo vas bo na glavno stran
IZPRAZNI NAKUPOVALNO KOŠARICO: s tem gumbom izbrišete iz košarice vse artikle. Preusmeren boste na stran z obvestilom, kjer najdete še povezavo za nadaljne brskanje
POSODOBI NAKUPOVALNO KOŠARICO: pa uporabite, če ste med naročilom karkoli spremenili
2-4 vpis posebnih KOD za popuste, kuponov.
Na desni strani košarice kliknete gumb KODA ZA POPUST, vpišete podatke in kliknete še na gumb Uporabi kupon, ki ga potem sistem takoj izračuna.
3. ZAKLJUČEK NAKUPA
Ko ste uredili vse artikle in kupone, kliknete desno spodaj gumb: NADALJUJ NA ZAKLJUČEK NAKUPA. S klikom na ta gumb se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja podjetja.
3-1 Vpišete vaše podatke v okenca
3-2 Lahko si ustvarite tudi vaš uporabniški račun (glej še točko spodaj), vpišete geslo zanj in potrdite
3-3 Če želite dostavo na drug naslov, označite še kljukico zraven možnosti (spodaj pod okenci): Pošlji na različne naslove. Odprejo se va dodatna okenca za vpis podatkov.
3-4 Izberete način dostave: Pošta/Osebni prevzem
3-5 izberete način plačila: po povzetju/ po predračunu/ kreditna kartica
3-6 potrdite s klikom, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja
3-7 v okence VAŠ KOMENTAR: vpišete še vaše dodatne želje in opombe, ki naj jih upoštevamo
3-8 Posodabljanje košarice v tem koraku je možno s klikom na povezavo na spodnji desni strani, pod okencem za komentar, vpišete lahko še podatke, če imate kak kupon (gumb Uporabi kupon)
3-9 Vaše naročilo bo oddano s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO
3-10 Preusmeri vas na stran kjer dobite podatek o številki vašega naročila
4. UPORABNIŠKI PROFIL
Preko uporabniškega profila boste lahko sledili trenutnim naročilom in arhivu vaših naročil, ter spreminjali vaše podatke. Za naročilo ni potrebna registracija ampak lahko le vpišete svoje podatke v dotičnem koraku nakupa.
Uporabniški profil si ustvarite s klikom na gumb MOJ RAČUN, na strani desno zgoraj
5. OBDELAVA NAROČILA
Plačilo po povzetju/Plačilo s kreditno kartico: Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu na vaš e-naslov
Ko bo pošiljka odremljena boste na vaš e-naslo prejeli Sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.
Plačilo po predračunu:
Ko boste oddali naročilo, prejmete avtomatsko elektronsko sporočilo o nakupu ter bančne podatke za nakazilo na vaš e-naslov.
Po prejemu nakazila, odpremimo pošiljko. Ko bo pošiljka odremljena boste na vaš e-naslov prejeli sporočilo o dostavi, to pomeni, da je šla pošiljka na pošto.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov lapis.etno@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
6. DOSTAVA
Čas dostave
Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v roku dveh dneh. Oziroma za prejeta naročila med obratovanjem do 10h še isti dan.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave
Cena oz. strošek pošiljanja se zaračuna v skladu s cenikom Pošte slovenije, v nadaljevanju sledijo povezave do cenikov:
Podroben cenik storitev Pošte za notranji promet: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf
Podroben cenik storitev Pošte za zunanji promet: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-mednarodni-promet.pdf
Glede na to, da je v postopku nakupa možnost sprejmati dodatna naročila po želji stranke (v okno opombe). Se lahko z naknadnim dodajanjem artiklov k istemu naročilu iz nakupa, spremeni skupna vrednost za plačilo izdelkov, kar lahko vpliva na obračun stroška poštnin. O vseh morebitnih spremembah stroškov prevoza in dostave ter končnem znesku za plačilo, je stranka pisno ali po telefonu obveščena po zaključku nakupa preko spletne trgovine lapis-butik.d. o.o.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine lapis-butik.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam. In sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN SPORI
Odgovornosti ponudnika, reklamacije in ugotavljanje stvarnih napak na blagu
Ponudnik spoštuje veljavni Zakon o varstvu potrošnikov:
37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Kupec ima tako: nepreklicno pravico odstopa v 14 dneh od prejema blaga na e-naslov lapis.etno@gmail.com oz. po pošti na naslov Lapis butik d.o.o., Ulica Sergeja Mašera 54, 5222 Kobarid. Kupec to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki ali z izpolnitvijo obrazca za odstop/vračilo. Od katerega lahko dostopate na naslednji povezavi https://www.uradni-list.si/files/2011/RS_-2011-100-04254-OB~P005-0000.PDF
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova lapis.etno@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Obveščanje potrošnikov po Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
LAPIS BUTIK D.O.O. kot spletni ponudnik izdelkov na spletni trgovini lapis-butik.si ne priznava nobenega izvajalca IPRS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z navedenim zakonom. Morebitna nesoglasja ali spore, nastale glede tolmačenja ali izvajanja “Splošnih pogojev”, stranki rešejuta sporazumno. Več o izvensodnem reševanju sporov lahko preberete na spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL